Strudel cu mere, miez de nuca si scortisoara


In acelasi fel ca si Turtitele impletite cu ciuperci se impleteste si strudelul cu mere.

Am folosit o foaie de placinta Morarita

1 kg de mere romanesti acrisoare, pe care le-am curatat, dat pe razatoarea mare si le-am calit impreuna cu doua cani de zahar.

Dupa ce merele sunt calite, se lasa la scurs si, dupa ce s-au racorit, se amesteca bine cu o cana de miez de nuca macinata marunt si 2-3 linguri de praf de scortisoara si zahar vanilat.

Strudelul l-am impletit la fel ca pe turtitele cu ciuperci si l-am uns cu ulei peste care am presarat nuca macinata amestecata cu o lingura de zahar brun si o lingurita de praf de scortisoara.

Preparatul final este aromat, fraged si delicios.

iata si o sectiune

This entry was posted in Retete de post and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Strudel cu mere, miez de nuca si scortisoara

  1. Vulpitza says:

    Maine voi incerca si eu. Desi am de ales intre asta si o placinta cu praz. Cred ca voi da cu banul🙂

Leave a Reply

