A XI-a porunca


De multe ori cuvintele sunt prea mici, prea slabe, prea goale de sens pentru a putea cuprinde si descrie anumite stari de fericire si de bine, de liniste sufleteasca si de MINUNI.

In ultima saptamana mi s-au intamplat atat de multe lucruri frumoase, am avut parte de atatea surprize si impliniri incat simt o senzatie profunda de preaplin, ma simt nevrednica pentru ca nu mai stiu cum sa-I multumesc Lui Dumnezeu pentru toate darurile minunate pe care mi le face.

Multa lume din jurul meu se intreaba de ce nu fac anumite lucruri publice, de ce nu-mi strig fericirea si statutul social pe toate ulitele, de ce nu ma laud si nu ma afisez, de ce nu pun poze si nu dau ocazia oamenilor sa se bucure de bucuria mea.

Am sa le raspund aici.

Viata mea este asa cum trebuie sa fie, sunt fericita, sunt implinita, am langa mine exact ceea ce-mi doresc, si sunt prea preocupata sa o traiesc.

Poate vor mai fi si poze, poate ca anumite momente vor ramane imortalizate dar in special in suflet. Nu simtim nevoia sa facem parada de fericire, caci fericirea noastra este sa fim impreuna, este familia noastra frumoasa si viitorul nostru impreuna.

Atat. In rest, cei care trebuie sa stie mai multe detalii le stiu, cine trebuia sa vada a vazut, cine trebuie sa fie acolo langa noi va fi.

Va multumesc tuturor pentru iubirea voastra, pentru grija, pentru clipele minunate, pentru petrecerea surpriza de ziua mea si pentru ca ne sunteti alaturi.
A da… si o dedicatie in versuri:

http://www.trilulilu.ro/costi17/34006277bef8d1

This entry was posted in Basmul meu. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

