Cornulete cu rahat


E pentru prima data cand fac cornulete de post dar sper sa-mi iasa.

Aluatul este foarte simplu de facut. Am luat un pachet de margarina Unirea si l-am lasat putin la temperatura camerei sa se inmoaie.

L-am trantit apoi intr-un lighenas de plastic impreuna cu 3 cani de faina (aproximativ 350 gr) si le-am frecat intre palme pana cand am obtinut un amestec nisipos iar margarina s-a omogenizat complet cu faina.

Am “stropit” apoi acest amestec cu trei linguri de apa simpla de la robinet si o lingura de otet si o sticluta de esenta de vanilie si am inceput sa framant.

Aluatul rezultat l-am lasat peste noapte la frigider.

A doua zi am intins foaie dintr-o jumatate din cantitatea de aluat.

Am inceput sa tai triunghiuri din aluat si am pus in mijlocul fiecarui triunghi cate o bucatica mica de rahat.

I-am pus apoi in tava tapetata cu hartie de copt si i-am dat la cuptor nu mai mult de 10 minute. Se coc foarte repede.

I-am tavalit prin zahar pudra imediat ce i-am scos din cuptor.

 

This entry was posted in Retete de post. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

