Praji cu glazura de teatru


Astazi Dilema (revista mea preferata) mi-a facut o surpriza fooooarte placuta. Un DVD cu “Take, Ianke si Cadir”, piesa filmata pe scena Teatrului National in 1976 cu Alexandru Giugaru, Ion Fintesteanu, Marcel Anghelescu, Silvia Dumitrescu-Timica, Adela Marculescu, George Paul Avram, Alexandru Demetriad.

Bine, veti spune, dar ce legatura are piesa de teatru cu prajitura?

Pai are. Ca o asemenea seara frumoasa de privit o piesa buna de teatru nu mergea fara un pahar de vin si ceva dulce.

Problema era ca nu aveam nimic dulce si nici chef prea mare de bucatarisit. Ardeam de nerabdare sa vad piesa.

Asa ca am trantit la repezeala in bolul robotului (daaaa! stiu! v-am zapacit cu robotul, dar repet iar si iar… e cel mai bun ajutor pentru o femeie in bucatarie)… 2 oua, 6 linguri de zahar, 4 linguri de ulei, 2 cani de faina, o cutie de branza de vaci cu smantana (Fagaras) si un pliculet de praf de copt.

Ah! era sa uit, si o sticluta de esenta de vanilie.

Am mixat totul timp de 8 minute timp in care am incalzit cuptorul, am uns o tavita cu ulei si am pus hartie de copt in ea.

Am turnat aluatul in tava si am lasat-o la cuptor aproximativ 30 de minute.

Dupa ce s-a copt si s-a racit am turnat deasupra un pliculet de glazura de ciocolata de la Dr. Oetker (foarte utile chestiile de la nenea doctorul neamt August Oetker) cand esti in criza de timp si pana de inspiratie.

Ce a iesit? O prajitura foarte pufoasa si buna.

Si pentru ca m-a chinuit totusi putin talentul si am vrut sa-i fac si lui o surpriza🙂 am decupat din ea si o forma de inimioara.

A fost super apreciata🙂

 

 

This entry was posted in Prajituri si mancarici. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

