bughi mambo rag


am aripi de foc
ai incertitudini egoiste
am stanci de iluzii
ai oceane de indoieli
am celule ce tzipa de durerea carnii
ai ganduri ce impaienjenesc privirea in clipe de incordare nervoasa
am decizii pe care rationalul le contesta
ai umbre ce-ti intuneca curbura pleoapelor
am vise ce fug dinaintea paienjenisului viselor
ai plase ce prind din zbor gandurile-mi
am ore de veghe
ai clipe de luciditate ce sfasie fasii de viitor

am fulgere ce lumineaza clipele ce vor fi
ai indolieli ce seaca izvorul nenascutilor
am seminte de liniste sadite
ai zbor de curaj rodit in mine
am fuioare de somn dormit impreuna
ai shuier de vifor ce inteteste focul din soba
am limbi de foc ce ard nescrisul
ai vraja incantatiilor ce nu vor fi rostite
am plamada de rugi soptite de prunci nenascuti
ai lacrimi de dureri nemurite
am zambet de dimineti privite in ochi ce-ti arata lumea
ai lumea intreaga sa-mi daruiesti
am icnet de secunde irosite
ai rani de incercari neincercate
am foshnet de adieri neiscate
ai praf de polen nescuturat
SUNTEM DUMNEZEU
iar Dumnezeu este iubire
This entry was posted in Basmul meu. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

