Congruenta


De foarte multe ori, gandurile noastre ni se par unice, nimanui altcuiva nu i-ar putea trece prin cap ce ne-a trecut noua.. trairile deasemenea.. nimeni n-a mai trait cu siguranta asa ceva..

Cat de fals! Nimic nu e nou sub soare de cand lumea si pamantul.

Dar totusi, nu despre asta vreau sa scriu. Defapt nu vreau sa scriu despre nimic concret, sau poate vreau dar inca nu stiu.. am sa las gandurile sa se scurga singure in buricele degetelor si sa-si traga seva din gustul cafelei cu lapte.. si sa pluteasca prin fumul de tigara catre unde vor vrea ele sa poposeasca..

Uneori gandurile-mi aluneca si se agata de colturi de amintiri sau, dimpotriva, se inalta in sus (nah ca am ajuns sa ma zgarii de una singura in pleonasme – dar ce-are a face, e blogul meu, asa ca pot sa ma pansez cu un plasture de licenta poetica😀 ).. catre vise nedormite inca..

Ma las in voia starii de lenevie cu un sentiment de fronda fata de indemnurile mult prea realiste pentru gustul meu ale unor minti care si-au gasit (asa cred ei ca au reinventat acul si ata) sensul de a face.

Eu nu vreau sa fac. Eu fac prin a nu face. Eu merg prin a sta. Eu traiesc prin a muri cu fiecare clipa.. Caci pana la urma fiecare clipa traita ne apropie mai mult de “moarte” (obligatoriu pentru mine cel putin, cu ghilimele).

Asta daca e sa gandim in termenii pacatosi ai celor care nu stiu ca defapt viata asta e doar un scurt interludiu pe drumul catre vesnicie.

Dar nu vreau sa dezvolt aici o idee teologica, caci astazi (ca si in toate zilele de altfel) sunt doar un pelerin pacatos pe calea cea ingusta.. Las ideile astea pentru o alta postare (poate mai tarziu) pe catafatic..

This entry was posted in Basmul meu and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

