In Dumnezeu am gasit totul


Iisus n-a avut servitori si totusi i se spunea Stapan

N-a avut diploma si totusi i se spunea Invatator

N-a avut medicamente si totusi i se spunea Vindecator

N-a avut armata si totusi toti se temeau de El

N-a castigat nici un razboi si totusi a castigat lumea

N-a comis nici o crima si totusi l-au rastignit

A fost inmormantat si totusi traieste si azi

cum Il simt si cum Il traiesc eu pe Dumnezeu Domnul in mine?

prin lacrimile pentru care ii multumesc intr-una ca m-a ajutat sa le vars pentru durerile si incercarile pe care EL mi le-a dat

prin rusinea pe care o simt pentru cat am mintit

prin durerea pe care o simt pentru cel drag care nu e fericit din cauza ca nu am stiut la timp sa renunt la fericirea mea lumeasca

prin bucuria pe care o simt cand mi-e foame si mananc pentru ca trebuie sa am grija de trupul meu care nu este al meu ci al Domnului

prin fericirea pe care o simt cand privesc radacinile unei noi frunze pe care am pus-o in apa ca sa-mi inlocuiasca florile pierdute

prin zambetul care-mi incolteste pe buze privind copii fericiti de mana cu mama si cu tata

prin alinarea unor vorbe calde ale unor oameni in varsta si intelepti a caror dragoste nu o merit

prin indrazneala care fara de voia mea imi ridica fruntea spre inaltul boltei bisericii Duminica la Sfanta Liturghie

prin durererea genunchilor plecati pe podeaua rece in rugaciune

prin patima auzului care se incapatzaneaza sa perceapa fiecare zgomot al liftului

prin vointa cugetului care a spus “nu”

prin tremurul degetelor care tanjesc dupa o tigara si totusi nu o aprind

prin masca pe care o sfasii peste chip in fiecare dimineata cand reusesc sa ies din casa

prin binecuvantarea somnului care nu vine niciodata

betia alcoolului ? e o patima slaba. betia simturilor? la fel.

cand esti beat dupa adevar si dupa dreptate e mai grav……..

iar incapatanarea si iubirea de sine mi-au fost cele mai dureroase poveri de carat pana acum in urcusul catre Dumnezeu

daca nu ar fi lucrat EL in mine nu as fi reusit niciodata sa le birui

Rugati-va neincetat! cum spune Apostolul neamurilor – Sf Petru… binecuvantat fie numele lui

DOAMNE IISUSE HRISTOASE, FIUL LUI DUMNEZEU, MILUIESTE-MA!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

