Craciunul, sarbatoarea miracolelor, sarbatoarea Nasterii Domnului


M-am saturat pana peste cap de nebunia asta care-i apuca pe toti in perioada Craciunului. se dau peste cap care mai de care sa se inghesuie la coada in magazine sa umple camarile si frigiderele cu alimente, cu bauturi, sa impresioneze prietenii si familia cu cadouri si sa-si impodobeasca bradul si casa cu cat mai multe decoratiuni…
bineinteles ca nu vad nimic rau in ati decora casa cu ghirlande si beteala si beculete si in a intampina Craciunul cu un brad frumos si sa cumperi cadouri pentru cei dragi. si eu fac asta an de an (desi cred ca anul asta nu voi decora casa si nici bradul nu stiu daca-l voi impodobi, pentru simplul motiv ca nu mai am nici brad si nici decoratiuni)….
DAR…. dar…. mi-e ciuda pe toti oamenii care nu inteleg ce este de fapt Craciunul… care uita in vartejul shopping-ului de sarbatori ca defapt pe 25 decembrie sarbatorim nasterea Mantuitorului nostru Iisus Hristos si ca adevaratul spirit al Craciunului inseamna sa te bucuri de aceasta zi sfanta fiind alaturi de familie, de cei dragi si sa ai casa curata nu neaparat impopotzonata cu beculete si globuri pe acoperis, pe balcon si pe la geamuri….
adevaratul cadou pe care ar trebui sa ne gandim sa-l oferim celor dragi de Craciun ar trebui sa fie IUBIREA! LINISTEA SUFLETEASCA si ajutorul nostru, sprijinul si suportul moral…. nu cadouri scumpe si cat mai pompos impachetate. In loc sa cheltuim bani pe pungi de cadouri si funde mai bine ne-am aminti sa dam un telefon familiei si sa-i intrebam de sanatate pe cei dragi cu care nu vorbim in fiecare zi… mai bine i-am ajuta in cele de zi cu zi si le-am spune ca-i iubim….
cel putin eu asa vad Craciunul si pentru mine asta inseamna aceasta sarbatoare.

This entry was posted in I used to be serrendipity. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

